Nydelige brownie-muffins


Jeg elsker Toro-brownies, men jeg er egentlig ikke særlig glad i å bruke ferdig-produkter. Derfor ble jeg superglad da jeg oppdaget denne oppskriften. Den smaker nemlig nesten som Toro-brownies - om ikke bedre. Det er kjempeenkelt og supergodt. Originaloppskriften fant jeg i Hjemmet, men har redusert sukkermengden litt, da jeg syntes det ble litt vel søtt.

Du trenger:
200 g margarin
4 egg
5,5 dl sukker
4 dl hvetemel
5 ss kakao
2 ss vaniljesukker
melis

Bland egg og sukker sammen, og tilsett mel, kakao og vanljesukker. Smelt margarinen og tilsett. Rør sammen. Hell røren i en form (ca 35x26cm) eller i muffinsformer, slik som meg. Stek på midterste rille ved 175 grader i ca 20 minutter. Avkjøl og strø litt melis over til pynt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar